cucumber Opublikowano 10 Lipca Udostępnij Opublikowano 10 Lipca Mam silnik z końca lat 80', jednocylindrowy Rotax 560 (średnica 94mm). Kilka lat temu robiłem remont polegający m. na usunięniu nikasilu i wstawieniu tulei żeliwnej. Teraz znowu rozebrałem silnik i tłok jest pozacierany, gładź już też zniszczona. Zatarcie nie było spowodowane zbyt ciasnym spasowaniem, tylko ciałami obcymi - być może kawałki Nikasilu powbijane w tłok, być może inne licho. Chciałbym pozbyć się tego tłoka, niestety zakup nowego nie jest możliwy. No chyba że ktoś z Was może pomóc. Pozostaje pomniejszenie go i dorobienie pierścieni (np Prima), albo dorobienie nowego. Jest pod Warszawą firma Legra, ale opinie o niej nie budzą zaufania. A Wy macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano Czwartek o 04:03 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 04:03 CERMOTOR albo WILMAT po wymiarach powinni coś dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.